Márkáink

A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.
Foekje Fleur termékei funkcionálisak, szépek és emellett egy mélyebb mondanivalójuk is van. Foekje Hollandiában, a szülővárosában található folyó mentén gyűjtött össze olyan flakonokat, amik akár már a 60-as évek óta ott hevertek, és ezeket örökítette meg porcelán formában. Egy olyan anyagot használ, ami teljesen másnak tűnik, mégis valamiben hasonló: időtálló. Így hívja fel a figyelmet arra, hogy ezek a pár hétig használt flakonok a szemétben landolás után is évtizedekig ugyanúgy jelen vannak.
A német Gestalten újragondolja a könyvkiadást. Szerteágazó tematikájukkal gazdagabbá teszik az olvasóik életét, mindemellett mély kapcsolatot ápolnak az őket körülvelő kreatív közeggel.Alapos megfigyeléseik során a legapróbb változásokat is képesek felismerni és megérezni az építészet, vizuális kultúra, design, divat és a gasztronómia területén.
A GUR szőnyegek hazája Viana do Castelo, egy kézművességben gazdag kis város Észak-Portugáliában. A márka alapítója, Célia, szívesen emlékszik vissza arra, hogy mennyi szőnyeg vette körül gyerekkorában. Ezek főleg a tipikus népi mintákat követték, összességében nagyon egyszerűek voltak, és véletlenszerűen, megmaradt anyagokból készültek. A GUR lényege, hogy a régi technikák megtartásával, válogatott anyagokból és vidám mintákkal gondolják újra ezeket a tárgyakat. Így a hagyományok tiszteletben tartása mellett teret kapnak kortárs művészek és designerek, hogy a szőnyegek a modern korban is megállják a helyüket.
A House Doctor a skandináv design és a bohém életérzés elegyét jelenti. Hitvallásuk, hogy az elemeket nem párosítani, hanem keverni kell. A kollekciójukban rengeteg kézzel készült vagy festett tárgy található, így sok darabnak egyedi a mintázata, felülete, textúrája.
Az OYOY kollekcióknak a skandináv egyszerűség az alapja, de a színek és anyagok sokszor meglepő kombinációja gyakran visz egy kis csavart a tervezésbe. Az OYOY olyan modern családoknak szól, akik a gyerekkori emlékek felkutatása közben igyekeznek újakat teremteni. A játékos és közben letisztult designszemlélet biztos kapaszkodó a családi mindennapokban.