Tomo konyhai szett

22 990 Ft

Készleten, rögtön tudjuk szállítani

Ingyenes házhozszállítás

Várható szállítás: augusztus 6. (péntek)
Holnap feladjuk és holnapután nálad lesz.

  • További információk

    Anyag

    karbonizált kőrisfa

    Méretek

    nagy kanál: 32 x 7 cm / spatula: 34 x 7 cm / csipesz: 27 x 3.5 cm / kisebb kanál: 22 x 4.8 cm

    Tisztítás

    nem tesz jót neki a mosogatógép, ezért kézzel mosogasd, addig is gyönyörködhetsz benne

    TermékszámFL1-0032
    Gyártó SKU5649
  • Ferm Living

    A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.

  • Belföldön a szállítási díj 15 000 Ft felett ingyenes, alatta pedig egységesen 990 Ft.

    Ha meggondolod magad, a kézhezvételtől számítva 30 napon belül visszaküldheted nekünk a rendelésed. De ha bizonytalan vagy, írj nekünk és segítünk! Ha tökéletes darabot választasz, akkor minimalizáljuk a felesleges szállításokat, így nemcsak te, hanem a környezet is boldogabb lesz.

Cikkszám: FL1-0032 Kategóriák: ,

Két fakanál, egy spatula és egy csipesz alkotja ezt a szettet, ami egy pamut táskában érkezik, vékony bőr madzaggal átkötve. A kőrisfa sötét színe a karbonizációnak köszönhető – az eljárás során vízgőzzel és forró levegővel kezelik a fát, vegyi anyagok és színezékek nélkül, hogy megmaradjon az anyag természetessége, szépsége, de közben ellenállóvá váljon.

A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.